Buletyn informacji publicznej
Facebook
Youtube
Instagram
Dla osób z trudnościami w komunikowaniu się
Elektroniczna platforma usług administracji publicznej
Strona Główna
Aktualności
Załatwianie spraw
Ochrona środowiska
Oświata
Przetargi
Projekty
Org. pozarządowe
Nieruchomości
Zarządzanie Kryzysowe
Dane urzędu:
Urząd Miejski w Wołczynie
ul. Dworcowa 1
tel. 77 418 83 40
E-mail: info@wolczyn.pl
EPUAP - Skrytka odbiorcza /qds775s6rf/skrytka
Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7.30 - 15.30

Nadchodzące wydarzenia

Aktualności
Miasto i Gmina
Urząd
Mieszkaniec
Turysta
Inwestor

Załatwianie spraw

Dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków

Sprawa: Dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków   Miejsce załatwienia: Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Nieruchomości i InwestycjiPokój nr. 29 (I piętro)Telefon 77 4188 446 w. 212   Potrzebne dokumenty: Wniosek o dofinansowanie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków Dokument potwierdzający prawo własności lub użytkowania wieczystego nieruchomości, na której będzie budowana przydomowa oczyszczalnia ścieków Projekt instalacji z aprobatą Instytutu Ochrony Środowiska lub Deklarację zgodności zgodnie z polską normą. Zgłoszenie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków do Starostwa Powiatowego w Kluczborku (wydział budownictwa). W przypadku współwłaściciela nieruchomości - oświadczenie o wyrażeniu zgody na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków. Wszystkie dokumenty w formie kopii należy opatrzyć zapisem o zgodności kopii z oryginałem i podpisem osoby oświadczającej. Przed skorzystaniem z dofinansowania należy zapoznać się z uchwałami Rady Miejskiej w Wołczynie określającej zasady dofinansowania: UCHWAŁA NR IV/28/2015 RADY MIEJSKIEJ W WOŁCZYNIE z dnia 25 lutego 2015 r. w sprawie regulaminu dofinansowania przydomowych oczyszczalni ścieków UCHWAŁA NR VI/72/2019 RADY MIEJSKIEJ W WOŁCZYNIE z dnia 27 marca 2019 r. o zmianie uchwały w sprawie regulaminu dofinansowania przydomowych oczyszczalni ścieków UCHWAŁA NR XIII/129/2019 RADY MIEJSKIEJ W WOŁCZYNIE z dnia 25 września 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu dofinansowania przydomowych oczyszczalni ścieków   Opłata:Brak opłaty. Termin załatwienia: Rozliczenie dofinansowania oraz z terminami określone w umowie dotacji podpisywanej przez wnioskodawcę i Gminę Wołczyn.   Wnioski /formularze do pobrania: Wniosek o przyznanie dofinansowania na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków

Wpis do rejestru działalności regulowanej

Sprawa: Wpis do rejestru działalności regulowanej   Miejsce załatwienia: Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Nieruchomości i InwestycjiPokój nr. 31 (I piętro)Telefon 77 4188 446 w. 214   Potrzebne dokumenty: 1. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.3. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej. Opłata: Określona we wniosku. Termin załatwienia: Wpis do rejestru do 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej, wydanie zaświadczenia do 7 dni.   Wnioski/Formularze do pobrania   1. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej.doc 2. Wniosek o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej.doc 3. Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.doc 4. Oświadczenie.doc      

Wniosek o Zwrot podatku akcyzowego

Sprawa: Zwrot podatku akcyzowego Miejsce załatwienia:Wydział Rolnictwa i Gospodarki GruntamiPokój nr. 29 (I piętro)Telefon 77 4188 446 w. 212 Potrzebne dokumenty:1. Wniosek o zwrot podatku akcyzowego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej wraz z załączonymi fakturami VAT2. Oświadczenie dzierżawcy – jeśli wnioskodawca jest dzierżawcą, Opłata: brakTermin załatwienia: do 30 dni od dnia złożenia wniosku Wnioski 1. Wniosek2. Oświadczenie dzierżawcy

Dodatek mieszkaniowy

Sprawa: Przyznanie dodatku mieszkaniowegoMiejsce załatwienia:Wydział: Wydział Spraw Społeczno-Obywatelskich i ObronnychPokój nr: 2 (parter)Telefon: 77 4188 446 wew. 217 Potrzebne dokumenty: Zaświadczenie o dochodach za trzy miesiące poprzedzające miesiąc złożenia wniosku. Dokument potwierdzający wydatki poniesione na utrzymanie mieszkania; Dokument potwierdzający tytuł prawny do zajmowanego mieszkania(akt notarialny, umowa cywilno-prawna) Opłata: brakTermin załatwienia: w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku Wnioski / formularze do pobrania: Wniosek Deklaracja o dochodach Oświadczenie o stanie majątkowym Oświadczenie o sytuacji rodzinnej

Podkategorie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Rozumiem