Buletyn informacji publicznej
Facebook
Youtube
Instagram
Dla osób z trudnościami w komunikowaniu się
Elektroniczna platforma usług administracji publicznej
Strona Główna
Aktualności
Załatwianie spraw
Ochrona środowiska
Oświata
Przetargi
Projekty
Org. pozarządowe
Nieruchomości
Zarządzanie Kryzysowe
Dane urzędu:
Urząd Miejski w Wołczynie
ul. Dworcowa 1
tel. 77 418 83 40
E-mail: info@wolczyn.pl
Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7.30 - 15.30

Nadchodzące wydarzenia

Aktualności
Miasto i Gmina
Urząd
Mieszkaniec
Turysta
Inwestor

Sprawa: Fundusz alimentacyjny
Wydział: Spraw Społeczno-Obywatelskich i Obronnych
Pokój: nr 2
Telefon: (077) 4188340 wew. 217

Wymagane dokumenty:

  1. zaświadczenie o dochodzie za rok poprzedzający okres świadczeniowy, każdego członka rodziny, wydane przez naczelnika właściwego urzędu skarbowego zawierające informacje o wysokości:
    a) dochodu,
    b) składek na ubezpieczenia społeczne odliczonych od dochodu,
    c) należnego podatku;
  2. zaświadczenie lub oświadczenie dokumentujące wysokość innych dochodów -
  3. zaświadczenie lub oświadczenie o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotne
  4. w przypadku utraty dochodu lub uzyskania dochodu do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich utratę lub uzyskanie oraz ich wysokość
  5. dokument stwierdzający wiek osoby uprawnionej (akt urodzenia, dowód osobisty)
  6. zaświadczenie organu prowadzącego postępowanie egzekucyjne stwierdzające bezskuteczność egzekucji,
  7. orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności,
  8. prawomocny wyrok sądu o zasądzonych alimentach
  9. zaświadczenie o uczęszczaniu osoby uprawnionej do szkoły lub szkoły wyższej,

Opłaty: Brak
Termin załatwiania: W zależności od złożoności sprawy i czasu zgromadzenia dowodów w sprawie.

Wnioski /formularze do pobrania/

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Rozumiem