Buletyn informacji publicznej
Facebook
Youtube
Instagram
Dla osób z trudnościami w komunikowaniu się
Elektroniczna platforma usług administracji publicznej
Strona Główna
Aktualności
Załatwianie spraw
Ochrona środowiska
Oświata
Przetargi
Projekty
Org. pozarządowe
Nieruchomości
Zarządzanie Kryzysowe
Dane urzędu:
Urząd Miejski w Wołczynie
ul. Dworcowa 1
tel. 77 418 83 40
E-mail: info@wolczyn.pl
EPUAP - Skrytka odbiorcza /qds775s6rf/skrytka
Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 7.30 - 15.30

Nadchodzące wydarzenia

Aktualności
Miasto i Gmina
Urząd
Mieszkaniec
Turysta
Inwestor

Szanowni Rodzice, Szanowni Uczniowie,
przypominamy o obowiązku złożenia oświadczeń, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy darowizny.


Osoby, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach programu Granty PGR, mają obowiązek poddania się procedurze monitorowania utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od daty jego zakończenia przez Gminę Wołczyn.
Oświadczenie należy złożyć w terminie:
od dnia 1 grudnia 2023 r. – do dnia 15 grudnia 2023 r.
Oświadczenie powinna złożyć osoba, z którą zawarta została umowa darowizny tj. rodzic lub pełnoletni uczeń.

Dokument można składać:
1.osobiście – w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Wołczynie – w godzinach pracy Urzędu,
2.listownie na adres – Urząd Miejski w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn z dopiskiem na kopercie „Oświadczenie – Granty PPGR”,
3.poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) na adres - skrytka ePUAP: /qds775s6rf/skrytka (podpisane profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym).

Prosimy o terminowe składanie oświadczeń.

ogłoszenie Granty PPGR grudzień

Oświadczenie

Oświadczenie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Rozumiem