Szanowni Rodzice, Szanowni Uczniowie,
przypominamy o obowiązku złożenia oświadczeń, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy darowizny.
Osoby, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach programu Granty PGR, mają obowiązek poddania się procedurze monitorowania utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od daty jego zakończenia przez Gminę Wołczyn.
Oświadczenie należy złożyć w terminie:
od dnia 1 grudnia 2023 r. – do dnia 15 grudnia 2023 r.
Oświadczenie powinna złożyć osoba, z którą zawarta została umowa darowizny tj. rodzic lub pełnoletni uczeń.
Dokument można składać:
1.osobiście – w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Wołczynie – w godzinach pracy Urzędu,
2.listownie na adres – Urząd Miejski w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn z dopiskiem na kopercie „Oświadczenie – Granty PPGR”,
3.poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) na adres - skrytka ePUAP: /qds775s6rf/skrytka (podpisane profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym).
Prosimy o terminowe składanie oświadczeń.